Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Flavin7 SMART

Flavin7 SMART

Kiszerelés: 100 db

Calcium L-treonát

memória javítása
koncentráció megőrzése
tanulás segítése
agyi funkciók javítása
szívizom funkciók javítása

12 200 Ft
(122 Ft / db)
A választott opciók feláraival növelt ár!

Bővebben:

Felhasználási javaslat: 

Napi 2-3x1 kapszula.
Bő vizzel bevenni.
Az ajánlott napi mennyiséget ne lépje túl. 
Az étrend-kiegészítő nem helyettesíti a kiegyensúlyozott vegyes étrendet és az egészséges életmódot!

Öszetevők: 

Calcium L treonát, NADH, Koenzim Q10 (ubiquinone), Mg citrát, Rózsagyökér (Rhodiola rosea), Ginzeng gyökér (Panax ginzeng), B6 vitamin, Bacopa monieri, Szelén, zselatin.

Ca L-threonate 330 mg, - ebből kálcium 42,9 RDA 5,4%
Magnézium-citrát 169,65 mg - ebből magnézium 22 mg RDA 6%
Összes polifenol 4,15 mg +/- 10% - ebből flavonoid 2,9 mg - rezveratrol 0,002 mg
Rhodiola rosea gyökér por 33,5 mg 
Panax ginseng extr. (1:20) 27 mg
Bacopa monnieriextr. (1:20) 20 mg
Koenzim Q10 3 mg
NADH 1,5 mG
B6-vitamin (piridoxin) 0,35 mg RDA 25%
Szelén (nátrium-szelenit) 27,5 µg - ebből szelén 12,65 µg RDA 23%

Magnézium L-treonát

A kutatók egy forradalmian új formáját fedezték fel a magnéziumnak, a magnézium-L-treonátot. A magnézium-L-treonát nagy mennyiségben képes átjutni a vér-agy gáton. 
A magnézium L-treonát hatására állatkisérleti modellekben a rövid távú memória javulása 18%-al, a hosszú távú memória 100%-al nőtt!

Ezen kívül növekedett a müködő szinapszisok száma is, mely kiemelt fontosságú a TANULÁSHOZ.

Kisérletekben a magnézium L-treonát hatására az agy-gerincvelői folyadék mért magnézium szintje 15%-almagasabb volt a hagyományos magnéziumformák hatásával szemben. 
Ezen kívül növekedett a működő szinapszisok száma is, mely kiemelt fontosságú a tanuláshoz.

A magnézium L-treonát az egyetlen olyan magnézium típus amely beléphet az agyba!

A magnézium kevéssé ismert formája, amely különösen hasznos az agy számára, a magnézium-L-treonát. Ez az egyetlen magnéziumforma, amely hatékonyan áthalad a vér-agy gáton. Az agyi sejtmembránok egyedülálló áteresztő képessége és a magnéziumkoncentrációk emelése az agyban különösen alkalmas a szorongás és depresszió kezelésére.

Flavin7 SMART Kapszula hatása

szabadalmaztatott magnézium-L-treonátot tartalmaz, ami bizonyítottan fokozza a kognitív képességet.

TOVÁBBI HATÓANYAGOK A FLAVIN7 SMART KAPSZULÁBAN:

NADH
A NADH minden élő növényi és állati sejtben megtalálható, minthogy alapvető fontosságú az energiatermeléshez és ezáltal minden sejt életben maradásához. Az állati sejtek több NADH-t termelnek, mivel nagyobb az energiaszükségletük is. 

A legnagyobb NADH-tartalom azokban a sejtekben és szövetekben fordul elő, amelyek a legnagyobb energia-szükséglettel bírnak. 
Ezek a szív, az agy, az izmok, a máj és a vesék. 
Az agy az energiát a működőképes felismerő és emlékező tulajdonsághoz igényli.

Koenzim Q10 (ubiquinone) 
A Q10 mennyiségének biztosítása szükséges a szervezet fokozott energia igénye esetén, jelentős fizikai és szellemi igénybevételkor és túlterheléskor.

Rózsagyökér (Rhodiola rosea) 
A rózsagyökér hozzájárul a megfelelő szellemi és fizikális erőnlét fenntartásához, a sejtek oxigénnel és tápanyaggal való ellátásához.

A szellemi funkciók javítása, Stressz- és depresszió ellenes hatás.
A szívizom funkcióinak erősítése szívritmus-szabályozó kardioprotektív.
Az immunfelderítés javítása (daganatellenes hatás)
A kemoterápia káros hatásainak enyhítése
A sportteljesítmény fokozása
A szexuális funkciók harmonizálásavmindkét nem esetén
A vércukor szabályozás harmonizálása.
Májvédő hatás
Erőteljes antioxidánsvédelem sejtszinten
Az idős korral járó rendellenességek és betegségek megelőzése

Ginzeng gyökér ( Panax ginzeng) 
A ginzeng hozzájárul a megfelelő szellemi és fizikális erőnlét fenntartásához.

B6 vitamin 
A B6 vitamin részt vesz az idegrendszer normál működésében, hozzájárul az idegrendszer kiegyensúlyozott működéséhez.

Bacopa levél kivonat:
A Bacopa Moneria kivonat legfontosabb tulajdonsága, hogy optimalizálja az emlékező képességet. A Bacopa Monira kivonat egyik érdekessége, hogy képes modulálni és javítani a kognitív képességeket.

Szelén:

Alapvetően fontos a növekedéshez, a haj és a bőr karbantartásához, valamint a látáshoz.
Kiemelkedő szerepet játszik a máj működésében és a termékenységben.
A hatékony pajzsmirigyhormon termelődéséhez szükséges, ezen kívül az immunrendszer valamennyi összetevőjére jótékony hatással van.
Hatékony rákellenes anyag és gátolja az erekben a vérrögképződést.

SZAKCIKK:

Hogyan hozhatja ki a maximumot az agyi képességeiből?

 

Flavin7 SMART 100 db kapszula

Mi van a fejünkben?

100 milliárd neuron (idegsejt), több billió gliasejt, amelyek a neuronok működését támogatják. Több kapcsolat jöhet létre agyunkban, mint ahány csillag van az univerzumban! Az agy mindössze 2%-a testtömegnek, mégis a napi kalóriamennyiség 30%-át igényli.

 

Kognitív funkciók

A kognitivitás az értelem, a gondolkodás működésében megvalósuló tudást jelenti, avagy az értelmi, gondolkodási működés tudását.

A kognitivitás az életkor előrehaladtával csökkenni kezd.

45 éves kor után már tapasztalhatók ennek a jelei.

A káros anyagok, a stressz, a helytelen életmód, a genetikai tényezők ezt korábban is előidézhetik.

 

Lehet az agyunkat jobban működtetni?

Agyunk alkalmazkodik és befolyásol mindenben amit teszünk.

Agyunk reagál a pozitív életmódbeli változásokra, pl. a stressz csökkentésére, aktív testmozgásra és a természetes étrendre.

A cél az, hogy amit elveszítünk az öregedéssel, azt visszaszerezzük, mivel erre is képesek lehetünk.

Szinapszisok

A neuronok közötti ingerület-átvitel olyan, mint egy gyújtógyertya motor számára. Ha a nem megfelelő a rés, nem fog szikra keletkezni.

Az ingerületvezető képesség 20 éves kortól csökken.

Helytelen életmóddal, stresszel, környezeti ártalmak hatására ez a káros folyamat sajnos fokozódik.

 

Mi lehet a megoldás?

Magnézium (Mg)

A testünk minden sejtjében megtalálható, a táplálékunkból kell magunkhoz vennünk. Hiánya a test szinte valamennyi folyamatát befolyásolja, ám ha megfelelő mennyiségben fogyasztjuk, akár még okosodhatunk is tőle!

A legújabb kutatások fényt derítettek arra is, hogy a magnézium a szellemi teljesítőképességet is jelentősen megnöveli. A szellemi igénybevétel, a koncentráció ugyanis komoly magnéziumigénnyel járó feladat az agy számára.

A magnéziumhoz nehéz hozzájutni, mivel viszonylag kevés élelmiszerben található kielégítő mennyiségben. Az étrend-kiegészítőkben található magnéziumvegyületek nem, vagy alig képesek az agyunkhoz eljutni.

Magnéziumszükséglet

Élelmiszereink csökkenő magnézium tartalma, valamint az ipari feldolgozás és előkészítés miatt bekövetkező magnéziumvesztés miatt gyakran magnéziumhiány áll elő.

Ezenkívül bizonyos élethelyzetek, mint a stressz, az egyoldalú táplálkozás (pl. diétázás, gyorsétkezdék) növelik a napi magnéziumszükségletet.

Kinek van még több magnéziumra szüksége?

Cukorbetegek

A megnövekedett vércukorszint miatt a cukorbetegeknél megemelkedik a vizeletkiválasztás, ami által magnéziumveszteség következik be.

A diabetes mellitusban követett kalóriaszegény étkezés miatt a megnövekedett magnéziumigény legtöbbször nem fedezett.

Várandósok és szoptatók

A várandósok és szoptatók magnéziumszükséglete megemelkedik, amelyet a táplálkozással többnyire nem lehet fedezni.

A terhesség zavartalanságához és a gyermek egészséges fejlődéséhez fontos az anya megfelelő magnéziumellátottsága.

Gyerekek és fiatalok

Elsősorban gyerekeknél és fiataloknál fontos a megfelelő magnéziumellátottság, mivel 13 – 19 éves korban a növekedés miatt az igény különösen magas.

Idősebbek

A kor előrehaladtával csökken a fizikai aktivitás és ezzel a táplálékfelvétel, a magnéziumszükséglet viszont változatlan magas marad. Idősebbeknek ezért különösen kellene a megfelelő magnézium bevitelre figyelniük.

Sportolók

Sportoláskor a szervezetnek a megnövekedett izomaktivitás miatt jelentősen több magnéziumra van szüksége, ezenkívül az erős izzadással is több magnézium távozik.

Ahhoz, hogy az izomfunkció és a fizikai teljesítőképesség hosszú távon megmaradjon, a sportolóknak már a regenerációs fázisban ki kell egyenlíteniük a magnéziumveszteséget.

Fogyókúrázók

Fogyókúrák, melyek során a testsúly csökkenést kalóriaszegény étkezéssel kívánják elérni, legtöbbször egyoldalúak és nem fedezik a napi magnéziumszükségletet.

Stresszhelyzetek

Stresszhelyzetekben megemelkedik a magnézium-szükséglet. Az adrenalin és noradrenalin stresszhormonok szűkítik az ereket és megemelik a vérnyomást, nő a szív pulzusfrekvenciája.

Ha nincs elég magnézium bevitel, a magnéziumhiány megerősíti a stressz-szimptómákat. Az ember ideges, hektikus, feszült és ingerlékeny lesz.

 

Mik a magnéziumhiány jelei?

Magnézium hiány tünetei

Izomzat

Többnyire éjjel fellépő, fájdalmas lábikra görcs, valamint a nyak-, tarkó- és vállizomzat feszültsége.

A szemhéj rángása és az ujjak zsibbadása is magnézium hiány jelei lehetnek.

A leggyakoribb jel, mely a magnéziumhiányra utal, az izmok időnkénti görcsös összerándulása (például a lábszárban). A magnézium nagy szerepet játszik az izmok megfelelő működésében, többek között úgy, hogy a kalcium és a kálium felhasználását is befolyásolja.

A magnézium emellett képes blokkolni azokat a fájdalomreceptorokat, melyek az izomfájdalmakat érzékelik. A magnéziumhiánnyal összefüggő izomgörcsök közé tartozik az is, mikor a szemhéjunk rángatózik.

Szív

A magnéziumhiány a szív panaszok fellépését, illetve a szívizom zavarokat felerősítheti. Szívritmus-zavarok.

Idegrendszer

A magnézium gátolja a stresszhormonok, mint pl. az adrenalin felszabadulását.

Idegesség és koncentráció gyengeség, valamint csökkent teljesítőképesség és fokozott ingerlékenység.

Migréneseknél a magnéziumhiány növelheti a rohamok gyakoriságát.

Hangulatingadozás és letargia

A magnéziumhiány következménye lehet a depresszió, a rosszkedv, a letargia, a nyugtalanság, az idegesség - ha nem tudjuk meghatározni, miért ugrunk a legkisebb dologra is, miért nem alszunk elég nyugodtan, vagy miért vagyunk folyton letörtek, akkor annak a hátterében a túl kevés magnézium is állhat.

A magnéziumszint növelése javíthat a lelkiállapotunkon, csökkentheti az idegességet és a szorongást, emellett pedig a hatására sokkal jobban tudunk aludni is.

Ez is érdekelheti:

Hasonló termékek:


Oldalainkon olvasható szakcikk (ek) nem az általunk ajánlott termékek konkrét leírásai. A jogszabályok szerint: a termékek jelölése,  megjelenítése és hirdetése nem állíthatja, vagy sugallhatja, hogy az étrend-kiegészítő betegségek megelőzésére, kezelésére alkalmas, vagy ilyen tulajdonsága van. Kérjük a gyártók leírásainak és reklámjainak olvasásakor ezt vegyék figyelembe! A termékek alkalmazás előtt forduljon szakemberhez! 

Nem foglalkozunk tanácsadással, gyógyítással, problémamegoldással. Amennyiben termékeinket gyógyászati céllal kívánja felhasználni, úgy előtte kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét. Minden esetben figyelmesen olvassa el a termék csomagolásán lévő illetve a termékhez mellékelt tájékoztatót! 
Konzultáljon kezelőorvosával, mielőtt bármiféle étrend-kiegészítőt vásárolna!

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.