- AKCIÓS!
- ÖSSZES TERMÉK
- Natur Tanya webáruház
- ÉLELMISZEREK, NÖVÉNYI OLAJOK
- NŐKNEK AJÁNLOTT
- FÉRFIAKNAK AJÁNLOTT
- ANTIVIRÁLIS ÉS IMMUNERŐSÍTŐ SZEREK
- BIO KOZMETIKUMOK, ÖKO HÁZTARTÁS
- CUKORBETEGSÉG DIABETES
- CSONTRENDSZER, ÍZÜLETEK
- ENERGIAMEGTAKARÍTÁS HÁZTARTÁS
- FIATALÍTÓ, ÖREGEDÉS ELLEN
- FITNESS, POTENCIA ÉS ENERGIANÖVELŐK
- FLAVIN 7 TERMÉKEK
- GYERMEKEKNEK
- HAJ, BŐR, ÉS KÖRÖMÁPOLÓK, KOZMETIKUMOK
- IHATÓ VITAMINOK: SWEDISH NUTRA
- MEMÓRIA SERKENTÉSE
- SUNRIDER TERMÉKEK
- GYÓGYGOMBÁK
- GYOMOR, EMÉSZTÉS
- IDEGRENDSZER ERŐSÍTÉS
- ILLÓOLAJOK, étkezési olajok, 100% ESSZENCIÁK
- MILLIMÉTER HULLÁMTERÁPIÁS ESZKÖZÖK - TRIOMED
- MÉREGTELENÍTÉS, FOGYÁS
- SPORTOLÓKNAK, TESTÉPÍTÉS
- SZÍV ÉS ÉRRENDSZER
- TEÁK, gyógynövényekből
- VÍRUS ÉS BAKTÉRIUM ÖLŐK
- VITAMINOK, NYOMELEMEK
- KÖNYVÁRUHÁZ
NYITVATARTÁS (rendelések teljesítése):
Hétfőtől péntekig, 9-17 óráig.
Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll!
Üzemeltetői adatok
Cégnév :Szlimák HajnalkaEV.
Székhely: 2340 Kiskunlacháza, Sárkány utca 1/a.
Adószám: 76771307-1-33
Nyilvántartási szám: 50289512
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-95413/2016
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus Ügyfélszolgálat: E-mailt itt tud küldeni>>
Telefon: 06 70 300 3054 (telefonos ügyfélszolgálatot nem tartunk fenn.)
NYITVATARTÁS (rendelések teljesítése): Hétfőtől péntekig, 9-17 óráig.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg Magyarország területére. Külföldre nem szállítunk! Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
A webáruházban megjelenített árak BRUTTÓ árak, tartalmazzák az áfát!!!
Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.
Amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
A webáruház üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy a vásárló (vásárláskor megadott) adatainak valódiságáról meggyőződjön, amennyiben az abban foglalt adatok valódisága megkérdőjelezhető, vagy értelmezhetetlen, illetve a megadott telefonszámon többszöri felkeresés után sem elérhető, a megrendelést törölje.
Rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, a baloldali menüben kiválaszthatja a következő terméket. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése” gombot.
3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása. Legördülő menüből kiválaszthatja a megfelelő Szállítási/fizetési módot. A szállítási díjak a kosárba helyezett termékek súlyától függően változnak, figyelembevéve a terjedelmes termékeinket is.
4. Megrendelés
5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*
MOBIL telefonos elérhetőség nélkülés hibás vagy külföldi telefonszám esetén nem tudjuk teljesíteni a rendelését, mivel a futár is mobil telefonon keresi a Önt.
6. Az adatok megadását követően a \" Megrendelés\" gombra kattintva tudja elküldeni a megrendelést, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendeléshez.
7. E-mail-ben, a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben nem kap visszaigazolást a rendelésről, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon, mert valószínűleg rossz e-mail címet adott meg.
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül!
Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.
A regisztrációt egyszer kell végrehajtani, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
A megrendelt termék és a házhoz szállítás díjának fizetési módjai
A megrendelt terméket kártyás fizetéssel, vagy a csomag átvételekor is lehet fizetni.
Kártyás fizetés, és BARION - al történő fizetés is lehetséges. A fizetéshez csak meg kell adni a bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Részletek itt>>
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor megvizsgálni és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje a jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Házhozszállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit a MPL futárszolgálat szállítja házhoz az ország egész területén. MOBIL telefonos elérhetőség nélkül és hibás vagy külföldi telefonszám esetén nem tudjuk teljesíteni a rendelését, mivel a futár is mobil telefonon keresi a Önt.
https://www.posta.hu/static/internet/download/Lapdijszabas_20240101-Hun_ONLINE.pdf
Külföldre nem szállítunk!
A csomagokat megrendeléstől számított 1-5 napon belül átadjuk a futárszolgálatnak, kiszállítás 1-7 munkanapon belül.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
ELÁLLÁS:
Elállás joga a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.
A Szolgáltató a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.
A Szolgáltató által forgalmazott termékek esetében az elállási jog csak abban az esetben illeti meg Vásárlót, ha a terméket bontatlanul, hiánytalan állapotban küldi meg a Szolgáltató részére.
A törvény további részletei megtekintése itt. (hivatkozás a törvény teljes terjedelmére) http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/16252
A vevőnek joga van a vásárlástól való elálláshoz, azonban nincsen joga ezáltal anyagi károkat okozni a feladónak, illetőleg az okozott anyagi károkat köteles megtéríteni!
A csomag átvételének megtagadása vagy sikertelen csomagátvétel esetén a feladóhoz visszaérkező csomag oda-vissza szállítási költsége, depóban tárolása minden esetbe a VEVŐT terheli, mivel a szállítás az átvételtől függetlenül megtörtént! Ennek összege 6.000 Ft - 11.000 Ft közötti összeg, csomag méretétől, árától és helytől függően, melyet az MPL futárszolgálat határoz meg (a feladóvevényen szereplő összeg és a visszaszállítás összege) és melyet a vevőnek meg kell térítenie!
Az MPL futárszolgálat mindig kétszer kísérli meg a kiszállítást, kérjük egyeztessen a futárszolgálattal, ha a megadott szállítási címen nem tartózkodik senki a kiszállítás ideje alatt! Vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, elkerülvén a kellemetlenségeket.
Mi történik át nem vett csomagok esetén?
Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.
Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján – amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (ha van az utánvét díját) (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.
Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédjei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.
Ha a megrendelt terméket Ön, mint megrendelő, nem veszi át, cégünk a kiszállítási-, visszaszállítási- és eljárási költséget ki fogja számlázni Önnek!
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával az elállást írásban, az Elállási Nyilatkozattal lehet érvényesíteni. Letölthető itt>>
Írásos Elállási Nyilatkozat hiányában nem tudjuk az elállást érvényesnek elfogadni.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként kell a jelzést feladni. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Szolgáltató a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)
Számlázás: Ez a webáruház kizárólag a végfelhasználóknak szánt kiskereskedelmi online üzlet (B2C). E tekintetben nem engedélyezzük a B2B értékesítést online üzleteinkben, ezért nem kínálunk lehetőséget jogi személyek számára számlák kiállítására. Abban az esetben, ha szeretne B2B kapcsolatot létesíteni cégünkkel és nagyobb mennyiségeket vásárolni (teljes termékdoboz legalább 5000 euró /+ áfa/ előírt érték felett), kérjük, vegye fel a kapcsolatot nagykereskedő csapatunkkal a következő e-mailben: biokapsz@gmail.com
A termék képek tájékoztató jellegűek, emiatt relkamációt nem fogadunk el!
A Szolgáltató a megrendelés lebonyolításával kapcsolatos szolgáltatások teljesítésével harmadik személyt bízhat meg. Ez a Vásárló beleegyezéséhez nem kötött. A Szolgáltató azonban ezen esetekben is felel a Vásárlóval kötött Szerződésből eredő kötelezettségei teljesítéséért.Részletek itt>>
Rendelés (törzsvásárlói rendszerben működő) webáruházak termékeiből, vagy más nagykereskedésekből:
Amennyiben más nagykereskedő termékeit szeretné megvásárolni honlapunkon, úgy a kosárba helyezésnél jelölt termékeknél segítünk beregisztrálni és/vagy vásárolni az áruház szolgáltatójától. Ez esetben a termékeket harmadik személy, vagy kereskedő áruházából is megkaphatja. Ilyen esetben a Szolgáltató a megrendelés lebonyolításával kapcsolatos szolgáltatások teljesítésével harmadik személyt bízhat meg. Ez a Vásárló beleegyezéséhez nem kötött. A Szolgáltató azonban ezen esetekben is felel a Vásárlóval kötött Szerződésből eredő kötelezettségei teljesítéséért. Részletek itt>>
Terméktájékoztatókhoz jogi nyilatkozat:
Termékeink hatóanyagai természetes alapanyagúak, gyógy- és fűszernövények, gyümölcsök, valamint a természetben előforduló ásványok köréből kerülnek ki. A gyógyszeres kezelést nem helyettesítik! A termékismertetőkben található leírások és szakcikkek, a gyártók és az importőrök reklámanyagai alapján készültek, így a termékek hatékonyságát illetően a Webáruház szerkesztőit felelősség nem terheli! Az étrendkiegészítők nem gyógyhatásúak!
Oldalainkon olvasható tájékoztatók és szakcikkek nem az általunk ajánlott termékek konkrét leírásai. A jogszabályok szerint: a termékek jelölése, megjelenítése és hirdetése nem állíthatja, vagy sugallhatja, hogy az étrend-kiegészítő betegségek megelőzésére, kezelésére alkalmas, vagy ilyen tulajdonsága van. Kérjük a termékek leírásainak és reklámjainak olvasásakor ezt vegyék figyelembe! A termékek alkalmazás előtt forduljon szakemberhez!
Nem foglalkozunk tanácsadással, gyógyítással, problémamegoldással. Amennyiben termékeinket gyógyászati céllal kívánja felhasználni, úgy előtte kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét. Minden esetben figyelmesen olvassa el a termék csomagolásán lévő illetve a termékhez mellékelt tájékoztatót!
Konzultáljon kezelőorvosával, mielőtt bármiféle étrend-kiegészítőt vásárolna!
Adatkezelés
Adatkezelési tájékoztatónk megismeréséhez kattintson ide.
Tárhelyszolgáltató, adatfeldolgozó:
Cégnév: KontorNET Bt.
Székhely / posta cím: 9081 Győrújbarát, Fő u. 45.
Adószám: 22389426-2-08
Cégjegyzék szám: 0806013458
Adatkezelési nyilvántartási azonosító: 03016-0001
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Győr-Moson-Sopron Megyei Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info"kukac"startuzlet.hu